Rabu, 9 November 2011

SEGMEN>SAYA KOMEN BLOG ANDA



Ni first time aku ikot segmen..hehe xpena2 saya ikot benda2 begini..try jerklh lagipun segmen ni sesuai untuk aQ yang follower bawah 200..ek eleh 200 pn x smpai hahaha mimpi.!!
okay jom k0men tentang kekurangan blog

1.BLog cik farhana  comel warna oren..
2.lambat loading?? ermm x pun..ok jerklah:)
3.simple blog,tak nampak semak pun
4.semua entry2 yang menarik
5.xda kekurangan dalam blog cik farhana ni^_^

hehe okay D0Ne CIK FARHANA http://matcuoi.com 


1 ulasan:

FarhanahAdzlan berkata...

aslmkm..trima kasih sbab join dan comment..saya sangat2 menghargainye=)

first header dan background dh ohsem mcam awk=)

widget pula saya nasihatkan xyah letak widget yg xpenting spt jam dan kalendar sbab ia hnya mlmbatkan loading blog~

Tukar ye warna perkataan di sidebar tu xbrapa nk jelas sbab sya ni rabun..haha=)

entri pula bg saya tulisan terbaik adalah VERDANA..pakai yg tu ye=) yg skarang ni mcam xmasuk dngan background awak..hehe=)

dalam satu page saya nasihatkan ltak maximum 3 entri shja..ia akn mmpercpatkan lg loading blog=)

pelbagaikan jenis entri spt kisah2 peribadi..tips2 dll=)

terkadang juga saya nmpak awk mcam terlalu bnyak guna short form..kurangkan ye=)

last but not least bnyakkan BW..comment di blog orang lain dan ping entri di bnyak tempat=)

maaf kalau terkasar bhasa..keep in touch ok=)